Monday, September 1, 2008

DAP ANAK PAP

Sejarah membuktikan DAP itu adalah serpihan PAP yang memerintah Singapura. Korang semua nak jadi macam Melayu Singapura ke? Dulu Singapura ni siapa punya? Silap2 Penang pun boleh kluar Malaysia kalau dok tengok gaa DAP ni.

Dalam dunia ni selain negara China hanya Singapura je yang orang Cina boleh perintah.Diaorang ambik daripada siapa ?daripada orang Melayu yang suka bergaduh sesama sendiri.Dengan puak2 yang terang2 idealogi komunis tu lah yang Anwar dok bersekongkol.

Kita tengok kaum Cina di Malaysia,mereka ada dua medium untuk perjuangkan hak mereka iaitu MCA dan DAP.Walaupun berlainan parti tapi kalau bab hak dan memajukan kaum mereka ,mereka bersatu. Kita tengok di Penang,Gerakan boleh duduk semeja dan menjadi sebahagian dalam pentadbiran DAP kerana Gerakan mempunyai pengalaman dalam memajukan kaum mereka dan Penang.

Kita orang Melayu,baru je PAS bukak mulut untuk bermuzakarah dengan UMNO,dah ada suara2 dalam PAS (kumpulan Erdogan) yang membantah,yang tidak lain tidak bukan didalangi oleh Brader Anwar Bin Ibrahim.Betapa bangsatnya manusia ini yang sanggup menggadaikan bangsa dan agama dek kerana gilakan kuasa. Si Munafik ini akan terus berusaha dan memastikan orang Melayu tidak akan bersatu demi survivor politiknya.

No comments: